حاشیه

معرفی فیلم رییس‌های افتضاح- Horrible Bosses

معرفی فیلم رییس‌های افتضاح- Horrible Bosses

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی فیلم رییس‌های افتضاح- Horrible Bosses

نام فیلم: رییس‌های افتضاح- Horrible Bosses

ژانر: کمدی 

سال انتشار: ۲۰۱۱

امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۹/۱۰

 

 

بازیگران: کوین اسپیسی،‌ جنیفر انیستون، جیسون بیتمن و…

 

3

 

خلاصه فیلم

روسای ترسناک داستان 3 کارمند معمولی است که از دست روسای خبیث شان به تنگ آمده اند. این کارمندان عبارتند از نیک ( جیسون باترمن ) که برای رئیس اش که انسانی به شدت از خود راضی به نام دیو ( کوین اسپیسی ) است کار می کند، کورت ( جیسون سودیکیس ) که برای رئیسش به نام بابی ( کالین فارل ) کار می کند و دال ( چارلی دی ) که برای رئیس منحرف اش به نام دکتر جولیا ( جنیفر آنیستون) کار می کند . این 3 دوست بعد از مدتها تصمیم می گیرند تا فکری به حال این وضعیت ناهنجار کنند. آنها در یک شب که مشروبات الکلی مصرف کرده اند ، به یکدیگر می گویند که می خواهند روسایشان را به قتل برسانند!. این حرف اگرچه شبیه به جوک یا چیزی شبیه به این بود اما رفته رفته این حرف آنها تبدیل به یک هدف می شود، بنابراین آنها با یک مشاوره قتل و آدمش کشی به نام جونز ( جیمی فاکس ) تماس می گیرند و سپس برنامه ایی را تنظیم می کنند تا روسای خودشان را به از میان بردارند اما همه چیز آنطور که پیش بینی شده بود پیش نمی رود و…

4

 

درباره سریال

روسای ترسناک از لحاظ بازیگری در سطح بالایی قرار دارد. نامهای ریز و درشتی که در فیلم حضور دارند به دلیل شخصیت پردازی خوبی که برایشان انجام گرفته، توانسته اند گلیم خود را از آب به بیرون بکشند. از بین بازیهای فیلم بدون شک کوین اسپیسی در جایگاه بسیار ممتاری قرار می گیرد. استیل اسپیسی دقیقاً همانی است که تماشاگران مدتها در انتظارش بودند؛ یعنی یک رئیس عوضی و گستاخ!

کارگردان  روسای ترسناک ، ست گوردون است که مهمترین کارهایش مربوط به ساخت سریال های تلویزیونی بوده. گوردون برخلاف قسمت دوم خماری که یکی از بدترین دنباله های امسال به حساب می آید، توانسته کمدی ایی در حال و هوای قسمت اول خماری بسازد که شخصیت های داستان اصلی ترین دلیل تماشای فیلم هستند. البته روسای ترسناک نسبت به خماری شخصیت های بیشتری دارد و به همین دلیل شخصیت هایش در مقایسه با خماری از پرداخت کمتری برخوردارند اما با اینحال شیمی بین 3 بازیگر اصلی فیلم خوب از آب درآمده است.

 

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا